Zeynep Sönmez Barbarları Beklerken'in 11. sayısında!

Barbarları Beklerken’in 11. sayısında Zeynep Sönmez öyküsüyle yer aldı. 

Öyküden bir bölüm: 

"Bir aslan kovalıyordu bizi. Artık bacaklarımızı hissetmiyorduk, sanki ayaklarımız yere değmiyordu. Uçmak bu olmalıydı. 

Hamit,

–Nehre atlayalım! diye bağırdı. 

Kendimizi deli sularda bulduk. Sürüklenmiş olsak da atladığımız yere doğru baktım, aslan nehrin kenarında yoktu. Arkadaşlar ağacımızın etrafında toplanmışlardı. Gördüler bizi, yardım ettiler, çıktık. 

Onlara aslandan bahsettik ama neden o kadar güldüler, bugün bile anlamış değilim. 

*

Şimdi Hamit’in ışıl ışıl gözlerine bakıyorum. O günkü gibi, heyecan dolu. İnsan büyüse de yaşlansa da bakışları hiç değişmiyor. 

–Söylesene oğlum, ne zaman çıktın? diye soruyor.

–Bir hafta oldu. 

–Neden hemen aramıyorsun?

–İnan istedim ama kendime geleyim, beni o yorgun halimle görme de istedim. 

–Elmas Ana nasıl?

–İyi. Sana selam söyledi. Hamit oğlum beni hiç yalnız bırakmadı diyor.

–Elimden geldiğince. 

–Sen olmasan nasıl yatardım onca yıl? Sayende gözüm arkada kalmadı. 

–Tamam hadi, abartma yeter. Yaşandı bitti. Bundan sonra ne yapacaksın, onu söyle."

Devamıhttps://yeniolaniyap.blogspot.com/2022/01/barbarlar-beklerken-say-11.html?m=1

İletişim: barbarlaribeklerken@gmail.com





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Frantz Fanon ile Kalkınmayı Sömürgesizleştirmek (Benjamin Selwyn)

Çaresizce Susan'ı Aramak (Terry Castle)

Alexander Dugin'in Kozmik Savaşı (Matt Mcmanus)*