Korkulacak-Dolunay Aker

bir iki üç 

aksıyor dumanlı hava sahasında buluşlar


şair bir iki üç 

durağın nerede olduğunu biliyor musun? 


Ama sana bunu bir twitle hatırlatmalıydım

belki sessiz bir ok göndermeliydim eros filan neron filan coğrafya filan 

sana korkulacak bir şeyler göndermeliydim 

Hemen eline ulaşacak bir kargo paketi 

telefon numarasına ne dersin? 

anonim bir halk cezbedici olabilirdi 

tarif defterleri yahut geçici rehberler 

hiç hoşuna gitmeyecek bir abonelik sistemi 

ormanda kaybolan geyiklerin...


bir iki üç 

en son ne olmuştu? 

ben de hatırlamıyorum

bir an başka bir anı yutmuştu


eski 


eskiden olan bir şey bundan çok korkmuştu 


birkaç gün yetecek 

birkaç gün error

birkaç gün borç batağı 

birkaç gün faturamı ödeyemedim 

birkaç gün öğrenci olmak 

birkaç gün tuğba ekinci 

birkaç gün şiir ve özveri arasındaki denge 

birkaç gün korkulacak 

birkaç gün korkulacak 

birkaç gün korkulacak 


birkaç gün bir iki üç 

üst üste ve yan yana dizilmiş tencereler birkaç gün 

korkunun kapladığı yer kadar KORKULACAK


bir kaç gün 











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Frantz Fanon ile Kalkınmayı Sömürgesizleştirmek (Benjamin Selwyn)

Çaresizce Susan'ı Aramak (Terry Castle)

Alexander Dugin'in Kozmik Savaşı (Matt Mcmanus)*