10A-M. İnan Filiz

D e  m i ş  t i m 

D a h a  ö n c e 

Kahrolmadı bazı şeyler diye, kaç yıl geçti üzerinden halen kahrolmadı

Halen savunmadım, bu karede de savunmamışım hiç kabile halinde dolaşmayı...

Laleli’den dünyaya doğru giden bir  t r a v m a d a y ı z 

Benim adım burda Friedrich N. değil 

Yanımdaki de Josef K. ya da Aykut A. değil

Aykut A. ile çekilmiş tek kare fotoğrafım yok

Yanımda alttan kalan iki ders var

Ben alttan kalan iki derse inanıyorum en çok.


Tekrar dönmemek gerek şimdi cinayet mahalline

Yahut Nuh o gemiye binmeyecekti

Ayakkabılar da su alıyor, bize ordan biraz magnezyum

Biraz B12, biraz temsili düşman

Bize ordan iki adet naylon poşet şartı...

Ne olur artık bir şey dememek istesin şair


Bu kez yüzerek geçeceğiz  K a r s’ ı  …


D e  m e m  i ş t i m 

D a h a ö n c e h i ç

Ece A.’yı kadın bilenlere göre değil diye bizim ekmek tarifimiz

Değil Beyrut’u işgal edecek gibi bir havamız var

Bak, bir militanın militan olmasından habersiz gibi

Çıkmışım, endoplazmik retikulum demişim gibi bir karede

Ben, atlara elma vermeye inanıyorum mahallecek

Hem bodrum katları savunmak gerekliliğine.


Bu kasabada beni de sevmeyin, yabancıyım kendime bile 

Bile bilmiyorum bu travma nerden geçecek

Sonra bir ihtilal daha var aramızda kullanmıyoruz

İşte Toledo’dan geliyorlar iftara

Yahut yerleşkemizde o kadar sağlıklı birey mevcutken

Aklımıza mukayyet olmak neden, üstelik 

Pembe panjurlarımız da yıkıldı terörle mücadele kapsamında

Kesin bir soru halidir şimdi bu, arkadaşlar yayalım


Üç numara saç tıraşıyla fazla alkolden mi dönüyor dünya.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Frantz Fanon ile Kalkınmayı Sömürgesizleştirmek (Benjamin Selwyn)

Çaresizce Susan'ı Aramak (Terry Castle)

Alexander Dugin'in Kozmik Savaşı (Matt Mcmanus)*