Ben bir şiir değilim no: 327-Umut Yalım

Şiirin başlığı: Allah Protezimdir Benim


Başlıktaki Allah yerine konabilecek diğer sözcükler:


Ölüm

Yalnızlık

Aşk

Hayat

Devlet

Sen

Sensizlik

Ben


Şiir koyu bir şiirdir. Aydınlatması az ve kurudur: 743 dizesi vardır

Ve de

3164 sözcüğü


Bazı örnek dizeler:


17. dize: ölümle demleniyorum

82. dize: Allah’ım uzat lütfen görev süreni

179. dize: Allah’ım n’olur uzat görev süremi

311. dize: bu yalnızlık için ayın 16’sı son şansım

544. dize: Adem Elmam’la futbol oynuyorum 

756. dize: tabutumdaki fiyat etiketini unutmuş biri




Etiketi unutan aşağıdaki şıklardan hangisi kesinlikle olamaz?

  a) llah

  b) en

  c)

  d) Eğil mi?

     Be)n miyim yoksa?







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Frantz Fanon ile Kalkınmayı Sömürgesizleştirmek (Benjamin Selwyn)

Çaresizce Susan'ı Aramak (Terry Castle)

Alexander Dugin'in Kozmik Savaşı (Matt Mcmanus)*